Uuden ajan asiakkuuden ja energia­laskutuksen hallintaa

Jokaiselle energiayhtiölle tärkeintä on tyytyväinen asiakas. Yksityis- ja yritys- sekä julkishallinnon asiakkaiden palvelujen tehokas hallinta ja ohjaus luo pohjan asiakastyytyväisyydelle ja menestykselle. Asiakkuus- ja laskutusjärjestelmä on tietomäärältään sekä toiminnallisuuksiltaan energiayhtiön laajin ja kriittisin järjestelmä. Sillä hallitaan sähkön, kaukolämmön, kaasun sekä veden liittymät ja käyttöpaikat, luodaan laskut sekä raportoidaan ydinliiketoimintaa.

Prosessi­pohjainen järjestelmä­kokonaisuus

Meille tärkeintä on tyytyväinen asiakas. Kehitämme parhaillaan uutta asiakkuudenhallinnan ja laskutuksen sekä liiketoiminnan ohjauksen järjestelmäkokonaisuutta, joka prosessipohjaisena on uudenlainen tapa hoitaa asioita. Pelkkien lomakkeiden täyttämisen sijaan ohjelmassa seurataan poikkeamia ja ohjataan prosessia. Siihen voidaan liittää uusia asiakkaita aina avaimet käteen –ratkaisuun asti, tai se voidaan integroida myös muihin vanhoihin järjestelmiin, jolloin ei välttämättä tarvitse vaihtaa koko infraa. Tietojen siirron integraatiot muihin palveluihin voidaan toteuttaa helposti Smart Energiapalvelujen integraatioalustan kautta. Lisäksi pystytään tarjoamaan pelkkää webbipalvelua myös esimerkiksi muiden toimittajien laskutusohjelmiston päälle, jos koko järjestelmää ei haluta vaihtaa kerralla.

ASIAKKUUDEN­HALLINTA

RAKENNETAAN YHDESSÄ TOIMIVAT RATKAISUT

Vakiopalveluiden lisäksi kehitämme jatkuvasti uusia. Myös yrityskohtaisesti räätälöidyt palvelut ovat mahdollisia. Älä epäröi ottaa yhteyttä, yhdessä voimme rakentaa toimivat ratkaisut.